Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X X

niedziela, 23 sierpnia 2015

Bawię się w modelkę

          Nigdy w życiu nie przyszło mi do głowy, że mogłabym brać udział w jakiejkolwiek sesji. Dotychczas.
          Po poznaniu cudownej dziewczyny i jej równie świetnego kunsztu zmieniłam zdanie. Dobra, żartowałam, zaciągnęła mnie tam siłą i postawiła przed obiektywem. Ja - mała, przerażona i kompletnie nie zaznajomiona z pozowaniem do zdjęć, nagle musiałam odegrać ważną rolę.
          Nie wyszło mi to źle - zdjęcia są cudne, modelka tylko nieco je zasłania! :D
          Chciałam parę z nich wam zaprezentować. Resztę świetnych zdjęć znajdziecie na tumblrze MEI!
  









          Modelka ze mnie żadna, bardziej się wygłupiałam niż starałam pozować, jednak Mei udało się uchwycić garść zdjęć, gdzie nie robię głupich min.

           Tak na marginesie powiem, że moja nieobecność była związana ze zmianą komputera i całą aferą dookoła tego. Wracam jednak, a posty pojawią się na dniach.


Znajdziesz mnie tu:

Zaglądnij też na: TUMBLRA MEI

20 komentarzy:

  1. "Zdjęcia są cudne, modelka tylko nieco je zasłania!" Uśmiałam się. :D
    Piękne zdjęcia i Ty. :))
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz *.* Według mnie, bardzo dobrze wyszło Ci pozowanie do zdjęć, szkoda, że wybrałaś ich tylko kilka, bo z chęcią obejrzałabym wszystkie :3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są na moim tumblr.
      Też uważam, że moja modelka jest cudna.
      Pozdrawiam, Mei.

      Usuń
  3. Sesje są fajne :) Fajnie, że sama ją wypróbowałaś, ślicznie wyszłaś na zdjęciach, liczę na więcej twoich sesji! :) Pozdrawiam!
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo ładne, a modelka wcale ich nie zasłania obserwuję i napewno wpadne tu jescze nie raz ;)
    http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytałaś o obserwacje ja już i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne zdjęcia! :) Moim zdaniem pozowanie świetnie Ci wyszło. Oby tak dalej.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś genialna!
    Przepiękne zdjęcia, tak samo jak modelka! ;)
    Zdjęcia wyszły świetnie. :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka cudowna :) A zdjęcia też :D Dobrze ci przed aparatem ;)


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niezłe poczucie humoru :D

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, jesteś fotogeniczna!

    Bardzo Ci dziękuję za komentarz u mnie, gdy widzę takie fajne, szczere komentarze od razu chce mi się pisać! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też proponowano sesję zdjęciową, ale chyba nie czuję się na siłach na takie rzeczy haha, za to Ty wyglądasz ślicznie!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozujesz lepiej niż niektóre modelki! :) POZDRAWIAM

    Zapraszam do mnie http://teenzoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem dobrze poradziłaś sobie w tej roli, ja chyba bym tak nie umiała :D
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj masz świetną figurę i jesteś śliczna:)
    byłaby z Ciebie idealna modelka:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyszłaś. Jesteś strasznie fotogeniczna, więc czekam na kolejne sesje z twoim udziałem! :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. modelka nieco zasłoniła, hah śmieszna jesteś! zdjecia są cudowne i piękne ♥

    Dziękuje za komentarz, zapraszam na post z wyjazdu. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie sobie poradziłaś z tym zadaniem :)
    A zdjęcia cudne!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladnie, oby więcej takich :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna, jeśli poświęcisz swój czas i pozostawisz tu po sobie ślad.